Administrowanie nieruchomościami — Warszawa

Zajmujemy się administrowaniem nieruchomościami w Warszawie. Współpraca z nami pozwala zdjąć z barków członków wspólnot mieszkaniowych i właścicieli budynków ciężar, związany z samodzielnym zarządzaniem podmiotem, a także orientowaniem się w przepisach prawa i nowoczesnych rozwiązaniach, usprawniających funkcjonowanie zarządu budynków. Specjalizujemy się w zarządzaniu w zakresie księgowości, rachunkowości, a także administrowania nieruchomości niezależnie od jej wielkości i sposobu użytkowania.

Oferujemy m.in.:

  • prowadzenie bieżących spisów lokatorów nieruchomości,
  • dbanie o dobry stan techniczny i wizualny zarządzanego obiektu,
  • nadzorowanie prac wykonywanych w obrębie budynku i jego otoczenia,
  • organizowanie zebrań wspólnoty mieszkaniowej,
  • pobieranie opłat czynszowych,
  • regularne kontrole stanu technicznego budynku,
  • kontakt z podmiotami odpowiedzialnymi za dostarczanie mediów do nieruchomości.

Zakres usług dostosowujemy do wymagań Klientów, biorąc pod uwagę przeznaczenie budynku, a także sposób jego eksploatacji i wizję zarządzania, przedstawioną przez właściciela nieruchomości. Z uwagą śledzimy zmiany, zachodzące w sposobach zarządzania, aby nowoczesne i skuteczne rozwiązania pozytywnie wpływały na wydajne funkcjonowanie budynku, wspólnoty. Oferujemy zarówno stałe współprace, dotyczące administrowania nieruchomościami, jak i udzielamy porad w zakresie bieżącej obsługi nieruchomości.

Firma zarządzająca nieruchomościami

Samodzielne zarządzanie i administrowanie budynku wymaga fachowej wiedzy z wielu dziedzin — w tym z dziedziny prawa, rachunkowości. Trudno samodzielnie na bieżąco śledzić zmiany zachodzące w przepisach, dlatego tego rodzaju zadania często zleca się zewnętrznym podmiotom. Jeśli chcesz uniknąć konieczności zatrudniania księgowej, kadrowej i administratora obiektu, skorzystaj z naszej kompleksowej oferty. Zapewnimy sprawne zarządzanie budynkiem na wszystkich niezbędnych polach, uwzględniając przy tym Twoje pomysły i wizje.

Współpraca z jednym podmiotem w zakresie obsługi księgowej, obsługi działu kadr i administrowania nieruchomościami pozwala znacznie ograniczyć koszty i czas, poniesione na te czynności. Zajmiemy się prowadzeniem w Twoim imieniu dokumentów, wypełnianiem formalności, a także kontaktem z US czy ZUS. Dane finansowe będą odpowiednio archiwizowane i prowadzone z należytą starannością. Zapewnimy Ci również dyskrecję i stały wgląd w nasze działania. Zapraszamy do współpracy.